dag 2

okej så jag medger att det inte blev dubblepass igår som det var tänkt...mina fötter bestämde sig för att strejka å vara sämre idag än vad dom varit tidigare i veckan. Jag har nageltrång på båda mina stortår så det gör konstant ont när jag går eller står upp. Jag kan nästan inte ens vara med på zumbapassen längre pga dom men om jag dansar utan skor går det bättre..jag får då iofs fotblåsor av trägolvet, men fortfarande bättre än det andra alternativet!
Man måste se positivt på situationen :)
Idag hade jag dock tänkt göra en bra frukost (brukar alltid skippa frukosten men det ska bli ändring på det!) och sen tralla iväg på gymmet för ett litet konditionspass! Efter det gå på stan, tänkte fråga mamma om hon ville luncha, gå på banken och sen vid fem börjar träningspass 2 iform av 55 min zumba och därefter pass 3 med 40 min core.
Coren kommer bli trevlig för då ska även mamma min träna :) vi tränar mest core tillsammans men ibland får jag faktiskt med henne på ett zumbapass och det är jättetrevligt!
Nu ska världen förödas av en bild på mina fötter!!!
...nej skojade skulle aldrig göra något så hemskt mot er :(
ska snart ringa ett samtal å boka en "snabb-operation" till mina tår så jag blir av med mitt onda.
det går typ till så att man får lokalbedövning sen skär dom bort en del av nageln ända in till där den börjar växa å då blir det bättre eftersom det inte är "trångt" längre där :)
hoppas jag får göra det snart så mina fötter börjar må bättre sen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0